Filter op deze items
27 september 2023
Field Service Plus: trotse sponsor van Marathon voor onderwijs
Op 7 oktober 2023 staan Nathan en Suzanne aan de startlijn van de Kustmarathon Zeeland. Ze gaan meer dan 42 kilometer...
Lees meer8 augustus 2023
Bereik Operational Excellence door effectief Werkordermanagement in jouw Fieldservice-bedrijf
Operational Excellence is meer dan een modewoord, het is een doel dat elke organisatie zou moeten nastreven. Dat geldt...
Lees meer24 juli 2023
Welkom aan boord: Ton den Ouden, Solution Architect bij Field Service Plus
We zijn blij om de komst van Ton den Ouden naar Field Service Plus te kunnen melden! Ton, een veteraan in de...
Lees meer27 juni 2023
Dé plus van ‘Best of Breed’ voor fieldservice? Aanpasbare werkprocessen!
Voor de meeste fieldservice-bedrijven is het flexibel automatiseren van klantopdrachten een flinke uitdaging. Als...
Lees meer15 mei 2023
Webinar (30 mei): Ontdek de kracht van onze software voor Telecom
Tijdens ons exclusieve webinar op 30 mei geven we een informatieve demonstratie van hoe Field Service Plus de...
Lees meer2 mei 2023
5 essentiële tips voor uitmuntende klantenservice in de buitendienst
Als operationeel manager van een fieldservice-bedrijf weet je dat tevredenheid van je eindklanten cruciaal is voor het...
Lees meer13 april 2023
Schaalbare Field Service: Denk Duurzaam, Groei Slim! 🌱
Laatst schreef ik een artikel over het schaalbaar maken van fieldservice-organisaties. Je vindt er 7 waardevolle tips,...
Lees meer30 maart 2023
Hoe maak ik mijn fieldservice-organisatie schaalbaar? (7 tips)
Voor veel fieldservice-bedrijven is schaalbaarheid een groot probleem. De marktvraag neemt alleen maar toe, onder...
Lees meer22 maart 2023
Nieuwe naam en website!
Field Service Plus (voorheen 2G) heeft de laatste maanden een aantal grote stappen vooruitgezet. Na de verhuizing eind...
Lees meer24 januari 2023
Hoe besteed je fieldservice uit op een rendabele manier?
Aannemers voeren fieldservice-opdrachten meestal zelf uit. Zo houd je je mensen aan het werk, je hebt de kwaliteit in...
Lees meer14 december 2022
We zijn verhuisd naar Bouw & Infra Park Harderwijk!
Wij zijn verhuisd! Na ruim 15 jaar hebben we het mooie Uddel verruild voor het Bouw & Infra Park in Harderwijk als...
Lees meer15 november 2022
Je klant op 1 zetten in fieldservice: 4 tips
Klanttevredenheid speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering van een organisatie. Klantervaringen kunnen het...
Lees meer