Lees meer
operational excellence field service

Operational excellence

In fieldservice heb je te maken met grote volumes aan werkopdrachten. Wil je hoog scoren op SLA’s én een gezonde marge halen, dan vraagt dit om een gestandaardiseerd werkproces. Maar hoe rijm je dit met continu veranderende wensen van opdrachtgevers?

Lees meer
Lees meer
Wendbaarheid

Service- en procesinnovatie

Innovatie is een krachtig middel om jezelf in de high-tech fieldservice-markt te onderscheiden. Met nieuwe technologie kun je de tevredenheid van de eindklant verbeteren en je waarde richting je opdrachtgevers vergroten.

Lees meer
Lees meer
Regie-binnen

Klant op 1

Ook binnen fieldservice is er steeds meer aandacht voor hoge klanttevredenheid; zowel richting opdrachtgever als eindklant. Met als gemeenschappelijk doel: een sterkere binding met de opdrachtgever en een langdurige samenwerking.

Lees meer
Lees meer
fieldservice in de telecom

Wendbaar zijn

Fieldservice-organisaties moeten flexibel kunnen meebewegen met veranderende wensen van opdrachtgevers, marktontwikkelingen, nieuwe inzichten en technische innovaties. Hoe makkelijk kun jij je processen en systemen aanpassen?

Lees meer
Lees meer

Uitbesteding en regie

Binnen fieldservice besteden aannemers een deel van hun werkpakket vaak uit aan onderaannemers. De hoofdaannemer blijft wel verantwoordelijk voor de resultaten. Dit vraagt om een nauwe samenwerking in de keten.

Lees meer
Field Service Plus

Over ons

Al sinds 2004 helpen we bedrijven met een technische buitendienst bij het zo efficiënt en goed mogelijk uitvoeren van steeds wisselende werkpakketten in het veld. Met onze oplossingen kunnen aannemers en ingenieursbureaus het maximale uit hun mensen halen. Zo verhogen zij hun operational excellence, zettten ze hun klant op 1 en verbeteren en innoveren ze continu hun dienstverlening.

Over ons

Vraag dan ons uitgebreide informatiepakket aan. Het staat voor je klaar!