Innovatie van diensten 

Technologie biedt steeds meer mogelijkheden om je dienstverlening naar de eindklant te verbeteren. Zo kun je de communicatie met de eindklant verder automatiseren en tegelijkertijd personaliseren. Bijvoorbeeld door de klant zelf de aanmelding te laten doen, updates te sturen over de voortgang en op vaste momenten contact zoeken. Ook onderweg zijn er mogelijkheden om de klant aangehaakt te houden. Bij vernieuwende diensten kun je denken aan het slim voorspellen van onderhoud of het proactief voorkomen van incidenten. Dit kan door machinelearning en kunstmatige intelligentie te integreren in je softwareoplossing. 

Procesinnovatie

Met procesverbeteringen kunnen grote voordelen worden behaald op gebied van kosten en kwaliteit. Denk bijvoorbeeld aan het samenvoegen van stappen, het automatiseren van menselijke handelingen en taken op de achtergrond automatisch laten verlopen. Een andere manier om kosten te besparen is door werkzaamheden uit verschillende werkpakketten op dezelfde locatie slim te combineren. Of denk aan nieuwe manieren van samenwerking in de keten van opdrachtgever, aannemer en onderaannemer. Een belangrijke voorwaarde is wel dat je het werkproces flexibel kan aanpassen. Alleen dan kunnen veranderingen snel worden doorgevoerd in het dagelijkse werkproces. 

Optimaliseren en vernieuwen 

Met Field Service Plus kun je eenvoudig processen wijzigen, samenvoegen en vernieuwen. Ook is onze oplossing open voor nieuwe technologie, zoals machine learning, augmented reality, LiDAR-scanning, fotoherkenning en artificial intelligence. Door gebruik te maken van kleine, gerichte innovatieve services en deze slim te combineren, kun je je klantervaring verbeteren en je toegevoegde waarde vergroten.  

Alles in één IT-omgeving 

Of het nu gaat om het aanbieden van vernieuwende diensten of het optimaliseren van processen, het liefst doe je dat vanuit één IT-omgeving. Zo voorkom je een lappendeken van losse applicaties en houtjetouwtjeoplossingen, zoals spreadsheets om te plannen of whatsapp en notitieapps voor communicatie binnen een werkopdracht.  

Onderscheid jezelf in de markt 

Als je de flexibiliteit hebt om nieuwe technologieën, andere systemen en aanpassingen op je werkproces door te voeren, kun je je duurzaam onderscheiden in de markt. Je verstevigt je concurrentiepositie door blijvend de toon te zetten in de diensten die je aanlevert aan je eindklant, ten behoeve van je opdrachtgever. 

Field Service Plus

Over ons

Al sinds 2004 helpen we bedrijven met een technische buitendienst bij het zo efficiënt en goed mogelijk uitvoeren van steeds wisselende werkpakketten in het veld. Met onze oplossingen kunnen aannemers en ingenieursbureaus het maximale uit hun mensen halen. Zo verhogen zij hun operational excellence, zettten ze hun klant op 1 en verbeteren en innoveren ze continu hun dienstverlening.

Over ons

Vraag dan ons uitgebreide informatiepakket aan. Het staat voor je klaar!